ozge_azra Kızlar 31 haftalık oldk çok şükür ama 58.6 kilodayim sizce normal mi 1 ay dır hastaneye de gidemedm randevu sıraları dolu olduğu için sizcede bebek kilo almismidir ya ?
Eriminannesi04 ozge_azra Kuzum ben şuan 82kiloyum 34+2haftalik gebeyim bebeğim daha 2kilo civarında bildiğim kadarıyla zayıf hamile bayanların çocukları daha kilolo sıkma canını son aylarda alıyorlarmış bebisler
Eriminannesi04 ozge_azra sakın endişe etme doğsa bile zayıf bebisler çok kilo alıyorlarmış kaynanam diyi
Zehra9616 Eriminannesi04 kaynanan beni cok güldürdü ayyy 😂😂😂 alakasi yok yediginizin yaramasiyla alakali o 😂
Tubiikkoo Gizemeris maşallah kız iyi almışsın bende 65 le hamile kaldım şimdi 73 kiloyum 30 haftadayız doğuma kadar bende bayağı alırım gibi geliyor çünkü iştahım çok açık 🤦🏻♀️
Eriminannesi04 Zehra9616 Eltim doğum yaptı hemde erken doğum. Bebeği çok zayıf 1bucuk ay kuvezde kaldi anne sütü bile içmedi şimdi o kadar kiloluki inanılmaz gelişmiş bencede öle ama şuan çok yiyorum ama bebeğim çok zayıf
Zehra9616 Eriminannesi04 ben 58 le hamile kalip 72 le doguma gitmistim 42+3 oglumu 4200 dogurmustum her bebek farkli oluyo simdide dokunsan kırılcak bi tarafi kemikleri sayiliyo 6 yasinda 17 kilo 😂
Gizmom Eriminannesi04 alır tabi ki asıl bundan sonra alır hatta ben artık yediğime içtiğime daha cok dikkat edip yararlı seyleri tüketcem sürekli, süt içemiyorum mesela kefir içeceğim her gün