Kızlar 31+4 üm çocuğumu dışarı çıkardım parka eve bi geldim ağrı başladı ama ayağa kalktığımda dahada belli oluyor korkmaya başladım ya yaşayan var mı bide yarın anneme gidicez eşimle ben orda doğum yapıcam ama gidip gelicez sizce annemin yanında dursam mı doğuma kadar çünkü uzak yol kaldıramayabilirim bidaha