gulsah_9 4 haftalık hamileyim bebeğinizi gördünüz mü cumartesi günü randevum ve çok korkuyorum. Kalp atışı duyan var mı?
ArenAsilmomm gulsah_9 6+3 um keseyi 5. Hafta da gördük bebeği ve kalp atışını ise dün alttan muayene ile duyduk 🥰
kirpapatyasiii gulsah_9 öğrendiğim gün görmüştüm canım ama ben öğrendiğimde 7 haftalık olmustu 🤗 azıcık daha sabır ve de stresten uzak durun Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
Mineda 5.haftada keseyi ve kalp atisi 7.haftada bebegi 8. Haftada tam olarak kafası belli olacak şekilde gördüm. Ilk gebelik düşük olunca haftada 1 doktordayım:)
gulsah_9 Benim ilk hamileliğim 3 haftalık dediğinde vajinal ultrason ile keseyi gördü bu haftada kalp atışı duyarız dedi o zaman daha büyük olmuyor mu benim kafam çok karıştı valla