Siz doktoru dinleyin benim de 21 normalde çok yüksek ama fmf hastası olduğum için doktor ilaç vermedi çünkü beniöim böbrekler sebebiyle artık normalim oldu bu sayılar… Herkesin ek hastalığı vs si farklı doktor ne dediyse onu yapın. Bendde sağlıkçıyım ama ne yorum yaparım ne bana doktorum dışında söyleneni dinlerim. Siz doktoru dinleyin bence