Arkadaşlar merhaba..
Dün cinsiyetimizi öğrendik🙈 bir oğluşum olacak💙 merak ettiğim şey ne zaman kontrole gitsem bebek haftasından bir hafta ileri çıkıyor ilk hamileliğimi öğrendiğimde son adet günümü çok iyi bilmeme rağmen bir hafta ileriydi, burada uygulamaya bir hafta ileri halini kaydedip takip ediyordum bu hafta tekrar kontrole cinsiyet için gitmiştim 17+0 olması gerekirken 17+6 dedi doktor. Bu durumu yaşayanınız var mı?