KIZLAR perşembe günü kürtaj oldum. Antibiyotiğim bugün bitti. 9 haftalıktı bebeğin kalbi durdu. Kanam değil ama günlük pede bazen kahverengi akıntılar geliyor. Onun dışında sorun şu ;
idrarrımı yaparken idrarla birlikte birden kan atıyor pıhtı pıhtı şeklinde kan da DEĞİL farklı bişey . Ve idrarımı yaptıktan sonra kasğımda yanma oluyor gibi hissediyorum. Sağ kaşığım ve mesaneye doğru yani alta doğru olan yer idrardan sonra sızlama oluyor beni bilgilendirin kızlar ya ve belimde ağlıyor neden sizce ?