Canim ben iki dr da sordum bel agrilarim oldu bir süre dinlendire dinlendire yatıyordum yani yaklaşık 1 saat kadar günlük çok şükür 35 haftalık olduk tabi sende danış bel ağrın varsa sırt üstü yatmak biraz rahatlatıyor ağrılarını yüz üstü uyurdum ben hep sağ sol zor alıştım bel ağrısı siddetlenince dr um günlük ara ara yapabilirsin demişti