smyyclp Kızlar merhaba üç gündür geçmeyen ishalim var bugünde böyle devam ederse akşama doktora gidicem artık ama son haftalarda ishal doğumun yaklaştığının belirtisi diyolar ne kadar doğru bilemiyorum. Ne açılma ne sancı hiç bişey yok sadece karın sertleşmesi çok oluyor hoş sancım filan tutsa çocuğu doğuracak halim de yok o ayrı dert 😂 Covid atlatalıda bir hafta oldu belki de onun yan etkisi. Aranızda son haftalarda böyle bişey yaşayan oldu mu? Olduysa nasıl geçirdiniz bu ishali gerçekten sokağa çıkmaya korkuyorum artık yardım edin lütfen 🙏🏻😂
Minnakkurabiyeveannesi27 smyyclp Kuzum seninki büyük ihtimalle hâlâ covid in etkisi bence bir doktora görünmek işin gecmis olsun kuzum
Silaerincik smyyclp bende ishal oldum felaket bi şekilde tuvaletten çıkamadım muz ve patates haşlayıp yedim toparladım şimdi sende bi dene istersen
Uzel smyyclp Bende aynı durumdayım 2 haftadır var ben araştırdım doğuma yakın zamanda normal olduğu söyleniliyor
smyyclp @Minnakkurabiyeveannesi27 Eşimi bekliyorum akşama hala düzelme olmazsa acilden giriş yaparım artık 😔
Minnakkurabiyeveannesi27 smyyclp aynen kuzum tam da doğum zamanı birde şu kaybediyorsun ishal de o yüzden bebek için de sorun teşkil ediyor o yüzden ne olur ihmal etme hemen git
smyyclp Minnakkurabiyeveannesi27 bebeğin suyunu etkiler mi ki ? Elimden geldigince sıvı tüketiyorum ama yediğim içtiğim yarım saat içinde çıkıyor. Son 6 gün gözüküyor doğuma iki kilo verdim şimdiden. Eşim gelince direk gideyim ihmal etmeden o zaman ben.
smyyclp Silaerincik Leblebi patates muz ne varsa denedim banamısın demiyor en son kahve limon ikilisini denicem bakalım keser inşallah ya 😔
yaren-1 Salgın olabilir çok kişiden duydum ishali, bende 24 haftalığım ve 1 haftadır ishalim havalardanda olabiliyor tek başına doğum belirtisi olacağını sanmıyorum doktora gittiğimde ben yani doğum belirtisi bişeyim yoktu 😇
smyyclp yaren-1 evet haberlerde gördüm bende ishal ateş karın ağrısı şeklinde ama genelde çocuklarda görülüyormuş bilemedim o yüzden. Tek başına tabi ki olmaz ama doğuma hazırlık olarak yazıyor genelde okuduğum yazılarda. inşallah kötü bi durum yoktur. Teşekkürler bilgilendirdiniğiniz için ☺️
Minnakkurabiyeveannesi27 smyyclp aynen kuzum en ufak bir grup bile bebeği nasıl etkiliyor bu da ishal yani hem vitamin mineral değerlerin düşüyor bu yüzden bebeğe de zarar verme ihtimali çok yuksek
[silindi] 35 haftaligim 2 gündür karnim yumuşamadi ve ishalim devam ediyor dediğin gibi yediğim çıkıyor ama bebeğim çok hareketli çok şükür
smyyclp [silindi] hareketlerinde hiç bi azalma yok çok şükür ama beslenmesinde sıkıntı olur diye korkuyorum son ayda iki kilo verdim. İçimde durmuyor ki ona faydası olsun.
smyyclp Minnakkurabiyeveannesi27 sağol canım benim sende dikkat et ortalık hastalık kaynıyor gerçekten. Ben durdum durdum son ay tüm hastalıkları tek tek geçiriyorum evden dışarı çıkmamama rağmen 😔
Minnakkurabiyeveannesi27 smyyclp Ayyy kuzum benim rabbim bunlarla geçirmiş etsin inşallah Vallahi bende 11+0 im ama dışarının yüzünü sadece hastaneye gittiğimde goruyorum annemle aynı şehrin içinde olmama rağmen inanki oraya bile gitmiyorum Rabbim tüm hastalıklardan korusun bizi
smyyclp Uzel extra mide bulantısı mide krampları da oluyor mu peki sende canım ?? Haftalarımız yakın sanırım
smyyclp [silindi] anladım kuzum salgın varmış ondan sanırım dikkat etmek gerek gerçekten zaten son haftalar ağırlaştım hiç çekilmiyor extra hastalıklar