Arkadaşlar merhaba. 30 haftalık hamileyim. Bebeğim 20.haftadan beri makat geliş. Bir türlü dönmedi ozamanlar daha küçük olmasına rağmen. Ya da ultrasonlarda hep öyle denk gelmiştir bilemiyorum. Ama hareketlerinden anlıyorum sürekli aşağılarda hissediyorum ayakları orda olduğu için. Bugün doktorum 37ye kadar dönmesini bekleriz dedi. 37den sonra dönen oldu mu başına gelen? Ya da 37de hala ters duruyorsa direk sezeryan günü mü veriliyor nasıl oluyor tam olarak. 40a kadar bekletilmiyor mu?