Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum var . Normalde 85B kullanıyorum emzirme sütyeni alıcam artık son eksikleri tamamlıyorum beden sizce ne almalıyım acaba ? 35+4 deyim şuan hala eski sütyenlerimi kullanıyorum bi sorun olmadı bu zamana kadar ama bebek doğduktan sonra süt falan olacağı için beden konusunda hiç bir fikrim yok yardımcı olursanız çok sevinirim 🙋🏻♀️ Şimdiden hepinize teşekkür ederim 🥰