Begonvill Merhaba güzel anneler ? 38+4 deyim.Ama sanki hiç doğuramayacakmşm gibi :) Sizde durumlar nasıl ? Vakit yaklaştıkça biraz korku sardı sizde de oluyor mu ?
metehaninannesiii Begonvill 38+2 haftaligiz bizde el ayak sismesi yasiyoruz geceleri oluyordu simdi gündüzleri de olmaya basladi baya agri yapıyor
Oznurunannesi Begonvill 38haftaligiz ama gayet keyfi yerinde kizimin hic gelmeyi dusunmuyor gibi icerde bildigin takla atiyor.
Begonvill metehaninannesiii hergün eşime limon kolonyasıyka bileklerime masaj yaptırıyorum şişme yaşamadım hiç tavsiye ederimm🌸 ellerinizede aynı sekilde yapın ben bir kaç gün yapmadım hemen şişti kolonya cok iyi geliyor
metehaninannesiii Begonvill yaa oyle mi aksam.deneyum bi ayaklarim neyse de ellerim cok kotu oldu ya parmaklarimi bukemiyorum sislikten çatal kasik zor tutuyorum
Begonvill Ayca0909 benm bebiş baş aşağı duruyordu en son cums tekrar kontrol var ama her gittgmde degişebiliyor.Bazo bebekler son dakika bile kanala girebiliyormuş
Yoncca 38 haftaligim bu gün gittim domtora doğurmak istiyorum dedim yatış yapalım suni verelim dedi ama bu seferede ben korktum beklemedeyim 😞