Kızlar şu an 29+6 haftalık olduk yalnız şöyle bir şikayetim oluyor ara ara midemden dolayı otururken de uzanırken de ayakta bile olsam o esnada çok zorlanıyorum anlatamıyorum belki yaşadığım şeyi tam anlamı ile ama tuhaf bir baskı var ve bazen o kadar şiddetli hale geliyor ki nefes alamıyorum yerimde duramıyorum bazen sırtıma vuruyor bunun sebebi rahmin büyüyor olması ve rahimle beraber bebeğinde mideye baskı yapması mıdır? Bu ayın 15. De doktor kontrolüm var doktoruma da danışcam ama belki aranız da benimle aynı durumda olan ve yaşayan vardır diye sizlere de danışmak ve fikir almak istedim. Eğer yaşayan ve bilen varsa bana yardımcı olabilir ki acaba ?🙏🏻