Ylzz00 ben a101 kapıdan degilde marketten almıstım oradaki calısan müdür bırakmıştı ama benimki kırık geldi basıma bela oldu geri iade ettim eşimin ayagı kırık tı falan cok uğrastırdı beni hamike hamile ama bende post açtığımda alıp cok memnun kalan insan vardı bir talihsiz benim de anlıcagınız İnşAllah sizinki güzel gelir 🥰🙂