Mlkmrz çok erken öğrenenlerdenim ben de , beta 17′ydi. Kanda çıktıktan anca iki hafta sonra kese göründü. Erken öğrenmek de cok stresli, kese olacak mı acaba kimyasal gebelik mi dış gebelik mi boş gebelik mi stresiyle yedim bitirdim kendimi. Ablam öğrendiğinde direk kese oluşmuştu, o zaman kafa daha rahat oluyor. Sağlıkla gelsin minnoşlarımız inşallah 🙏🏼