Genelde planlı sezeryani 38. Hafta tam tamına dolunca gün veriyorlar canım 40 i beklemezler .. sezeryani en kolay atlatmanın yolu arkadaşlarin dediği gibi bencede canın çok çok acisada bol bol yürümek bir iki adım dahi atsan fayda ben bayılıp ayilip yürüdüm tansiyonum düşüktü ama gece inat ettim kalktım yürüdüm habire ertesi gün kendim baktım bebeğime inşallah kolay geçer herkesin ki ❤️