Hayalvemasal Memnunmusunuz arkadaslar. Hem ilgiden hem verdigi bilgiden. Bu arada ucretlimi devletinki ve randevu aliniyormu aliniyorsa hangi bolume ?
Esmagnc Ben girmiştim 5 dk bile bakmadı.O yüzden özelde tekrar yaptırdım her şeye ayrı ayrı baktı .Normal doktor muayenem bile daha uzun sürüyordu.
Ayseenurr Ben özele gidiyorum ama o testı devlette yaptırdım çok pahalıydı özelde. Devlette ücretsız 10dkka falan baktı sekeeterıne olanları ne oldugunu soledı oda kagıdı cıkardı temızdı Allahtan sonuçlar sonra özele gotrdm doktorum ıyı demıstı bende sorun olmadı. Ama para varsa özelde baktır Cd flan verıyolar bebegı goruyorsun orda.
Esmagnc Hayalvemasal beni gittiğim doktor kağıt yazdı yönlendirdi randevu aldım gittim 5 dk bile bakmadı .
Ozteber Ben kadın doğum doktoruna gittim o sevk kağıdı gibi bişey yazdı onla gidip ayrıntılı için gun aldim benm 20 dk kadar sürdü doktor cok ilgiliydi devlet hastanesi olmasına rağmen özelde muayene olduğum doktora götürdüm sonuçları bi sıkıntı görürseniz özele de gidebilirim dedim sonuçlara baktı şükür bi sıkıntı çıkmadı.
Bahar54 Bende devlette yaptirdim gayet guzel ilgilrndiler. Hatta bebegin yuzu donuk degildi birseyler ye ic tekrardan bakalim dediler 2. Ye bir daha girdim yarim saat filan sonra. Eksiksiz heryerini incelediler.