Merhaba anneler ve anne adayları, biz artık 18ci haftamızdayız. Ben bazen, bazen dediyim nerdeyse her gün ev işi ile uğraşıyorum. Eğilip kalkıyorum yani. Bazen eğildiğimde hafif baskılı sancı hiss ediyorum tabiki kalktığımda geçiyor ama yinede hani bebeğimi ezmiş mi oluyorum böylelikle diye düşünüyorum☹️🥺 peki siz nasıl yapıyosunuz? Böyle hiss oldumu sizdede?