İki isim arasındayım
### ADELİNA ➖### ALİNA
Aslında adelina benim annemin ülkesinde bana koyduğu isimmiş ama türkiyeye gelince burada türk ismimi koymuşlar. Ve ben ilk adımı hiç kullanamadım. Etrafımdaki insanlar sen kullanamadın bari kızın yaşatsın adını ona koy diye bir fikir verdiler ama çok kararsız kaldım. Sizce doğru bir karar olur mu yoksa benzeri olan alina adı daha mı iyi olur?****