N-K-A benim antikor 250 çıktı. Igm. Zaten en yüksek 250 olarak ölçülüyor. Yani antikorun 300 ya da 500 de olsa, en fazla 250 olarak yazıyor tahlilde. Fakat antikor sanırım farklı bir kaç şekilde ölçülüyor. ölçüm referans değerleri de değişiyor. Kız kardeşimin antikor testi farklıydı. O da covit geçirdi ve 1 doz biontech aşı yaptırdı. Antikoru 16.000 çıktı.