Clementinee bende 15 oldum mesela arada adet agrısı gibi oluyor Kasıkta agrı oluyor sonra geçiyor bebek büyüdüğü için normal degıl mi sonucta rahim büyüyor karın çevremde damarlar bıle belli olmuş hiç belirtisiz olmaz diye düşünüyorum benimde kafam karıştı iyice dinlendiğin zaman geçiyorsa sıkkntı yoktur diye düşünüyorum