Yarenkseee oda yapmayı hiç düşünmüyorduk elimizdekileri değerlendirdik ve sonuç harika oldu👍 Kullanmadığım konsolum ve gümüşlüğüm vardı onların yanlarını kapladım gümüşlüğü dolap yaptık askılık taktık içine perde yaptım camına çok güzel oldu hiç masrafta etmedik 😊 beşiğinde aynı renk aldım takım oldu hepsi çok güzel oldu 😊