Ozlemmiy15 Kızlar hamileliğimin 5 .haftasındayım bugün iş çamaşırım da çok az bir kahve lekelenme gördüm sizce kötü bir durummudur bu
Zehra2938 Ozlemmiy15 aynısı o haftalarda banada olmuştu hemen doktora gittim düşük önleyici ilaç verdi yerleşme kanamasıda olabilir dedi ama her ihtimale karşı ilaç kullandım doktora görünmenizde fayda var çok geçmiş olsun
Elifdikel Ozlemmiy15 Yerleşme kanaması da olabilir düşük belirtisi de en kısa zamanda dokrora gidin ki muayene etsin sizi