Selam herkese.
Coğunuzun bildigi üzere ben 7 eylül sabah 09.00 da sezeryana girecektim. Ama hic te planlandığı gibi olmadı. Pazartesi sabah 7.30 da eşimi işe göndermek icin kalktığım anda suyum geldi. Ben tabi şok anneeee diye cıglık atmısım 😁 annem ve kayınvalidem o sesle düşe kalka yanıma geldiler. Bu arada asla isinizi sın güne bırakmayın. Ben pztesi günü ağdaya manikür pediküre gidecektim hepsi yalan oldu 😁 hemen duşa girdim o heyecanla temizligimi yaptım. Doktorumu aradı eşim panik yapmayın hemen hastaneye gelin dedi. Biz de yola cıktık ama ne yol. Biz tuzla da oturuyoruz hastane kadıköyde. Trafik cok fena. Dedim heralde yolda doguracagım sancım geliyor. Neyse gittik yatısım yapıldı. Ben basladım aglamaya. Yarın olacaktım ameliyat bu nerden cıktı hazır degilim diye. 13.00 gibi beni ameliyathaneye aldılar. Ekip o kadar mukemmeldi ki. Basımda anestezi uzmanı doktor bi yandan yüzümü seviyor bi yandan hic birsey olmayacak diye beni rahatlatmaya calısıyor.
Hissediyor muyum diye kontrol yapıldıktan sonra dogumu baslattı doktorum. Bundan sonrası benim için biraz kötüydü. O cekistirmelerden mi gercekten acıyı mı hisettim tam tarif edemiyorum ama 3 4 kere cıglık attım ama sanırım korkudan 😁 bebegim cıktı ondan sonra rahatladım. Miniminnacık bisey. Yanagıma tuttular sonrasını cok hatırlamıyorum sanırım sakinlestirici vurdular. Bebegim prematüre dogdu. En son ultrasonda 2600 lerde görünen kızım 2060 gr dogdu. 47 cm di 44 cm dogdu. Bakıma aldılar. 3 saat sonra yanımıza getirdiler sükür hic bir saglık sorunumuz yoktu. Küveze de girmedi. 3 saat de bir hemsireler gelip kızımı alıp beslemeye götürdüler premature mamayla beslendi hala öyle besliyoruz sütüm gelmedi sagıp duruyorum. Eve geldigim de cok fazlasıyla agrım oldu hala da devam ediyor. Hastane de gercekten cok iyi bakıldık cok memnun kaldım. Benim hikayem böyle kızlar darısı basınıza insallah. Herkes saglıkla kavussun evlatlarına. ❤️🥰🤗 Bu arada 36.+5 de suyum gelmiş oldu.