sblyrms Kızlaaar de prillam en güzel kurtarıcıymış gerçekten. Ama bişey sormak istiyorum ya düşük önleyici folik asit ve prillam kullanıyorum şimdi böyle fazla hap kullanmak sizce zararlımıdır ya
sblyrms nslhnyldz tabi öyle de kuzum bazıları çok ilaç kullanma falan dedi bende biraz tereddüt ettim. Sonuçta hepsi doktor tavsiyesi ile verilen ilaçlar ama işte iç güdü olarak :)