UmutveAnnesii hanımlar bişey sormak istiyorum dogumunza kendi mi gelecek ? Bende hale hn gittim ama maalesef hiç memnun kalmadım. Sebebi şu covid oldum 32 haftamda numarasını verdi aradım mesaj attım kesinlikle cevap yok gün içinde bile olsa, birde özel olmasına rağmen doğum için kendim gelemiyorum dedi gün icnde olursa mesai saatinde doğumun hastanede olursam doğum yaptırırm diyor diğer türlü nöbetçi kim varsa.