Sabah post açmıştım ama pek cevap veren olmamıştı . Gece titremem oldu baya , baş ağrısı oldu, sabah ishalim vardı . Öğleden sonra yine az karın ağrısı oldu ve tekrar lavaboya gittim hala ishalim😞 Ateşim vs yok . 23 haftalığım . Doktorumu aradım söyledim tahlil ver dedi dahiliyeye git ben bir şey diyemem buradan dedi . Doktorumda 1 saatlik mesafede şuanda gidemem , ancak yarına yakınımdaki devlet hastanesinden randevu aldım. Aynısını yaşayan oldu mu ?