Deryaerbil Kızlar 24. Haftanın balındayım bugğn gittim bebek kilosu 700 gram dedi az mı anlamadım . Sizlerde durumlar nasıl
Zeyyyn Deryaerbil normal benimde o civardaydı zaten 28 30 haftadan sonra bebek daha çok kılo almaya başlıyor
dakpinar- Deryaerbil 22+4 te 620 gramdı kızım 🥰 şu an 23+5 teyiz kaç oldu bilmiyorum 💗 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🍀
Alisaninannesi Deryaerbil Bende bugün 24 hafta oldum cuma günü kontrolum çok heyecanlıyım görmek için. ☺️☺️☺️