39+1 sen selamlar gerçekten şu son bir ayda çektiğimi 8 ayda çekmedim. 36. Haftada corona olduk atlattık çok şükür bir hafta oldu. Kordon dolanmıştı 2 tur boynuna çok şükür onu çözmüş küçük hanım kendimi sezaryene şartlamıştım kordon yüzünden şimdi hiç bi engel yok normal doğum bekliyoruz ama ne açılma ne sancı bu seferde üç gündür geçmeyen ishal var artık bugünde geçmezse dahiliye ye gözükücem. Gelsin bian önce diyorum ama ishal sağolsun sancılarım başlasa doğuracak halim yok çocuğu 😂😂 Rabbim hepimize hayırlı doğum nasip etsin 🙏🏻