Bsraszqn memo90 olur Çalı ptt ye gönderin ben ordan alirim size zahmet olmazsa kaç adet var öğrenebilirim
Bsraszqn memo90 kargo bilgilerine ekledim . Çok teşekkür ederim inşallah bende bu ay güzel haberler alirim
Bsraszqn memo90 merhaba bana ovulasyon testi göndermişsiniz ben onu yapıyorum ama testte ikisinide aynı koyulukta gördünüz mü pik olupta mi hamile kaldınız benimkiler tam koyulasmadi hiç merak ettim
memo90 Bsraszqn evet ben koyuluk gordum ıkısını aynı anda o ay kalmadı ama ertesı ay testı yapmadım kendılıgınden kaldım hamıle
Bsraszqn memo90 beni şüpheye düşürdü ya 11. 12.gün koyulaşıyor gibi oldu 14.gün t iyice silik oldu acaba dedim tam koyulasmadan oldu mu yumurtlama