GldenRzgarAkta Kızlar 14+5 teyim ve bebeğin hareketlerimi hala hissedemedim. Aynı dönemde olupta hisseden yada hissedemeyen varmı endişelenmelimiyim. 5. Gebeliğim 4 oğlum var bu bebişim kız mış. Acaba kız geç hareket derler ya doğrumu🤔🤔🤣🤯. 5 ci hamileliğin ne kadarda cahilsin diyenler için hatırlatayım. Oğullarımı 12 haftada pıt pıt hissetmeye başlamıştım
Cananhafsa GldenRzgarAkta ben 23. Haftada hissetmeye başladım şimdi 15 i duyunca bi şok oldum nasık hissediyor millet die 😅😅
ilknremrh GldenRzgarAkta ben 15 de hissetmeye baslamistim ama bi gun hissedersem 3 gun hareket yoktu suan 17+5 haftaligim daha net ve duzenli hissediyorum oglum olcak insallah
ZeuGizemAkyldz Daha önceden hissettiğiniz şeyler kas seğirmesi olabilirmi ? 14. Haftada mümkün değil 16-17 de ise çokkkk küçük bir ihtimal diye biliyorum ben :))
ayseerkan 15+0 dayım henüz bende hareket hissetmiyorum benim bebeğim de kız ilk gebeliğim ondan mı bilmiyorum
Cananhafsa ayseerkan benim de ilk gebeliğim ve kız bebeğim 23. Haftada hissetmeye başlamıştım doktor normalinin 20. Haftalar olduğunu söylemişti
Dilekerkan0705 16 da hissediyorum dedim doktora hatta bir kaç gündür hareket etmiyor endişeliyim dedim doktor tibben imkansız böyle bişey demişti bozdu beni😂gerçekten de 20 den sonra hissediyorsun o zaman anlıyorsun öncekilerin bağırsak faaliyetinden ibaret olduğunu😄
GldenRzgarAkta 😱😱 oğlanlarda hissettiğim hep gazmıymış o zaman 🤣🤣🤣yuh bana 😤😤 saolun kızlar içimi rahatlattınız