38+6 da planlanmış isteğe bağlı sezeryanla doğumumu dün itibari ile yaptım 🙏🥰
Spinal iğnesi yapılırken hiç acı çekmedim çok kısa sürede uyuştum ve ilk 15 dk da bebeğimi çıkarıp göğsüme koydular müthiş bir his .. sırf onu görebilmek için genel olmamıştım . Eğer panik atağınız varsa kesinlikle önermem çünkü acı hissetmiyorsunuz ancak karnınızdan bebeğin çıktığını diğer organlarınıza yapılan tüm işlemleri hissediyorsunuz çok iğrençti .. fakat eğer gerginlik yaşayacaksanız bebeği çıkardıktan sonra sakinleştirici yapıyorlar isteğe bağlı yine ve sersemliyorsunuz ve o dokunuşlarıda hissetmiyorsunuz bebek çıktıktan sonra 40 dk kadar içiniz temizleniyor ve dikiş atılıyor onu da acısız hissediyorsunuz .. ameliyat sonrası kesinlikle sürekli su içmeniz lazım ve uyuşukluğunuz geçtikten sonra yürümeniz lazım yoksa gazınız oluyor ve acıdan ölüyorsunuz gaz kesinlikle olmaması lazım bunun içinde dediklerimi yapmanız şart ben yaptım ve ilk gece itibarı ile yürüdüm ikinci günüm bugün gayet sorunsuz geçiyor ufak tefek acılar var tabi dikişten ancak dayanılmayacak gibi değil .. Doğum hikayem bu şekilde ilk defa anne olanlar müthiş bir his bebeğinize kavuşmak herkese sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🙏