Doktorum İNNATE vermişti üç ay kullandım ama bu vitamin hayatı bana zehir etti. İnanın idrarım terim bile bu vitamin yüzünden iğrenç kokuyor kendimden tiksiniyorum her gün içene kadar ağlıyorum. Neyse şükür bugün bu bitti ve doktoruma bunu bir daha asla içemeyeceğim dedim o da bana bulantım da çok olduğu için VİNALAC önerdi bulantıya da iyi gelir dedi daha kullanmadım kullanıp da faydasını gören var mı acaba ?