Yeppudaa bizde de devam ediyor. 3 doktora gösterdim sırf o minik kollarını delik deşik etmesinler diye çünkü insan dayanamıyor 🤦 en son gittiğim doktor benim bebeklik doktorumdu ve yaşı baya var sonuç olarak tecrübeli 🤷 sarılık atlattı mi dedi ben sormadan, evet ama devam ediyormuş dedim, gördüğünüz şeyi boya olarak düşünün 3 aydan sonra kalmayacak dedi beni rahatlattı açıkçası umarım dediği gibidir 🙏