Zeyyyn Cbusra93 https://ty.gl/wbvklp91qe 2 odam için almıştım halıları bu sayfadan kalitesi güzeller yıkıyorum bir problem olmuyor
iremyasar Cbusra93 ben aldım gayette güzel geldi daha odayı yerleştirip kullanmaya başlamadım ama kalitesini sevdim memnun kaldım🙂
Zeyyyn Cbusra93 çoçuk odası için almamıştım ben planda yoktu çoçuk o zaman 🤣 normal aldım kalitesi güzel olunca yatak odama da aldım belemirin kalitesi güzel oluyor