Aysobaciniz Minnakkurabiyeveannesi27 ayy maşallah maşallah 🧿 keşke hepimizde dikişsiz olsa ne güzel olur 🙏🏻 Yapacağım tavsiyelerinizi 💙
Ayseee4238 Aysobaciniz bende enfeksiyon yoktu ama bizde bebeğe bişey olur korkusuyla hiç yasamadik ilişki. Kanamam oldu biraz sonrasında ama normalmiş doktorum başta uyardı olabilir korkma diye
Aysobaciniz Ayseee4238 anladım canım sanırım o yüzden canın yanmış inşallah bakalım nolcak bende de çok sağol ❣️ sağlıkla gelsinler inşallah
Helinoo Aysobaciniz evet son haftalarda görülebildiğini şu aşamada müdahale edilemeyeceğini (fizik tedavivs gibi ) söyledi magnezyum yazdı henüz alamadım yarın başlayacağım bakalım