Merhaba arkadaşlar 38 haftaligim bu gün kontrole gittim artık dogurmak istiyorum canim çok açıyor 3 CÜ doğumum doktorumda istersen bu gün yatış yapalım.suniyle dogurtalim dedi ya da yarın sabah bu seferde kararsız kaldım acaba iyi mi ediyorum diye düşünüyorum eve geldim sizce sabah gitsem mi yoksa sancımi mi beklim bebek 3500 kilo bu arada kafam çok karışık iş ciddiye de binince bı korku sardı beni 😞😞