Cicekkiz1 Kızlar 32+5 teyim. Aşırı hareketi var kızımın ve çok baskı yapıyor. Sürekli tuvalete gidiyorum dk başı. Hiç yapmamış gibi oluyo afedersiniz. Devlet hastanesine gidiyorum. Sorabileceğim doktorum yok. Normal mi acaba bir bilgisi olan var mı?
Hilal-95 Cicekkiz1 büyük tuvaletnızmı kücük mü yani bendede oluyor 29 haftadayım vurduğu zaman cok sıkışmış hissediyorm nerdeyse kaçırcak gibi oluyorm 🤦🏻♀️ Yarın sorcam bende ama normal diyor cevremdekiler idrar kaçıran bile varmış
tcasl Cicekkiz1 benimde o haftadan beri öyle hatta yuruyemiyodum baskıdan magnezyum vermişti ama midemi çok kötü yaptı kullanamadim bi sorun olmadı şuan 37 haftalığız
Prettywoman91 Cicekkiz1 benimde o şekilde canım şuan 37+6 dayım. Bir tık daha azaldı ama o haftalarda çalışıyordum bir de sürekli tuvaletteydim resmen. Kafası aşağıda yan şekilde olduğunda vajinada baskı daha cok oluyor. Korkulacak bir durum yok yani :) kanama olmadığı sürece panik yapcak hiç bir durum yok.
Hilal-95 Cicekkiz1 maşallah de boşver acıtsınlar oynasınlrda🤣. Ben razıyım bazen ıhmıh yapıyorum birden ama snra diyorum boşver acıtsın cıkınca bende ısırırım öle ödeşiriz🤣
Cicekkiz1 Prettywoman91 sevindim valla😊 hmm kızımın başı aşağıda ve yan demek ki ondan o baskılar😊 teşekkür ederim
Aysen3434 Cicekkiz1 bende de oyle hele gece tuvalete kalkip yururkn bile zorlaniyorum egile egile yuruyorum dogrulamiyorum bile zar zor yuruyorum
tcasl Cicekkiz1 başı aşağıdaydi ondan kasılma bile oluyodu sıkıntı yapma canım sağlıkla gelsin inşallah
Sevilss Cicekkiz1 normal canım ben 31+5 im başından beri sıkıntılarım var şuan daha da arttı normal korkma
Sevilss Cicekkiz1 bu gün gittim doktorda bir sıkıntı yok gelişimi iyi ki benim suyum sınırda 2 haftadır Allah’a şükür gelişimde sorun yok. Ama aşırı ağrılarım çatı ağrım var bacaklarım ağrıyor sanırım calsiyum ve magnezyum ilaçalarım yeterli gelmiyor artırabilirim
Cicekkiz1 Sevilss çok şükür iyi olsunlar da 🤲😍bana da magnezyum vermişti ama açıkçası genelde içmeyi unutuyorum 🙄