Betulkayaar Mjdeee kontrole gidiyorum doğumuda orda düşünüyorum Allah nasip ederse. Cumada rrandevum var
Mjdeee Benimde ilk randevum cuma günü normalde özele gidiyordum tavsiye üzerine oraya geçiş yapıcam zor randevu buldum hangi doktorlar acaba bu arada 36. Haftamda bende doğumu orda düşünüyorum
Betulkayaar Mjdeee orda sayısız doktor var birçoğudanda herkes memnun umarım sizde memnun kalırsınız. 36 dan sonra her hafta gidiliyor galiba. Doktor size bilgilendirme yapar muhtemelen. Niye daha önce gelmedin derse randevu bulamıyorum bir türlü deyip geçiştirin 😊
Betulkayaar Mjdeee yani randevu bulamayınca mecbur gittim dersin zaten tüm bilgilerimizi görüyorlar bilgisayardan 🤣