Sedacyln İkili tarama testi yaptırdım herşey normal dedi doktor. Bugünde gittiğimde dörtlü test istedi 255₺ fiyatı var. Yaptırsammı yaptırmasammı kararsız kaldım.sizler yaptırdınızmı hamişler😌
Zeyyyn Sedacyln ben yaptırmadım 2 li tarama testi temizdi hoca dedi haftası geldi ben yinede söyleyim dedim hocam bu saatten sonra herşey kabulumuz zaten gerek yok dedim
Hilal-95 Sedacyln ben devlet hastanesine gidiyorum doktorum 4lü yaptıralımı yada detaylıyamı girersin dedi detaylıya giricem dedim gerek yok ozaman ikili test temız çıkınca doktorlar gerek duymuyor detaylı zaten bence cok daha önemli oda pahalı onu yaptırın bence siz bilirsiniz tabi
baloglusuuumm Valla ben yaptırmadım zaten renkli ultrason en detaylısı 2 Li yaptırdım sadece renkli ultrason da herşeye bakılıyor
Sedacyln baloglusuuumm bende sizin gibi düşündüm özel hastaneler birazda para alabilmek için yaptırıyorlar zaten