BalKaymakk bende aynı haftadayım ve mide yanması sebebiyle saatlerce yatakta oturuyorum sonra oturduğum yerden uyuyakaldığımı farkediyorum. Gaviscon kullanıyorum normalde yandıkça midem. Ama artık o kadar şiddetli ki maalesef işe yaramıyor ne süt ne şurup. Birde akşamdan beri adet olacakmışım gibi inceden bi sancı hissediyorum hayırlısı diyip diyip oturuyorum işte yatakta hala 🙂