Cerenn03 Henüz 10 gün oldu doğum yapalı sağ bacağım hala uyuşuk bir kısmı ve belim ağrıyor sağ tarafı bu durumu yaşayan varmı kaç günde toparlanır?
Burcu4135 2 gün önce sezeryan oldum belim kopuyor benim de. Bende suracıkta bekliyim. Hayırlı olsun bu arada. Saglıkla büyütün bebeğinizi. 🤗