Zeyneb12 Merhaba kızlar size bir şey danışmak istiyorum. Ben birazcık acıksam hemen ellerim titriyor normal mi bu
Ankara_06_ Zeyneb12 Canım ben 11 senedir şeker hastasıyım. Aynısı banada oluyo kan şekerin düşüyo. Git istersen sağlık ocağına yada hastahaneye.
bykarakan Zeyneb12 annem öyle yemek vakti biraz geçsin başı döner eli ayağı titriyor kan şekerin düşüyor demişti doktor onun için çantasında muhakkak kek şeker vs bulundurur
Zeyneb12 baloglusuuumm gebelik öncesi 96 falandı gebelikle birlikte çıktı anlaşılan yemek aralarını kısa tutmak lazım
Basak888 Zeyneb12 bende de var aynısı yıllardır, uzun süre aç kalmamanız lazım şeker düşüklüğünden kaynaklı bir durum. Ara öğünleriniz olsun mutlaka. Az ve sık yemeniz lazım. Hipoglisemi diye geçiyor adı