Kızlar okadar sinirliyim ki bikac haftadır ağrılarım vardı midem bulanıyordu belimde aşırı ağrı oluyordu zaten erken dogum riskim var gecen kan tahlili yaptırmıştım acilden bişey cıkmadı idrar sonucu icin gitim bugun acil deki doktor iltihaplanma var enfeksiyon dedi ama ilaç yazmadı kadın doguma bakın dedi bende dedim sıra bulabilsem size degil kadın doguma giderdim mecbur oldugum icin acilden bakındım ağrılarım oluyor dedim ona rağmen hic bi ilaç yazmadı benim oturdugum yerde malesef özel hastene yok yakın cevrelerde var oraya gidip gelmede iki saati buluyor ben her ağrı da sancı da özele gitmek icin o yolu mu cekicem devlet hasteneleri neden böyle ilgisiz alakasız ya sonucta ben hamile bayanım karnımda bi can taşıyorum ağrım bişeyim oldumu gitigimde bakmıcaklarsa gerekeni yapmıcaklarsa bu aciller niye var