Cansel11 Geçen hafta post açmıştım kızlar belki hatırlarsınız Kese görülmemişti Bugün keseyi gördük içim o kadar rahatladı ki Tam 6 haftaligiz 🤩🤩
Minnakkurabiyeveannesi27 Cansel11 maşallah 2 hafta sabret öyle git kalp atışlarını da net bir şekilde duyarsın kuzum
Nursahyurt Cansel11 ilk gittiğimde devlet hastanesinde benimde görülmediğini söylemişlerdi özel hastanede gözüktü ne kadar üzülmüştüm ama şimdi çok şükür 9 haftalığız senin adına çok sevindim
Sevgi09 Cansel11 Hayırlı olsun canım, ben de bugün gördüm keseyi 😊 benim hesabıma göre 5+4 haftalığız ama doktor 4+6 haftalık dedi. Benim gibi tüp bebek olan var mı? Ben son adet tarihine göre hesaplanıyor diye biliyorum tüp bebek olsa da 🤔
Cansel11 Minnakkurabiyeveannesi27 Evet doktorumuz da öyle dedi hayırlısı ile inşallah iki Hafta sonra görürüz😊😊
Cemre15 Sevgi09 bende anlamıyorum ki son adet tarihine göre normalde hesaplanıyor bazıları betaya göre hesapliyor doktorda ultrasonda geç dolenme diyiyor şuan açıkçası ben kaç haftaligim bilmiyorum 😂😂😁
Alyabebekk Sevgi09 bizler son adet tarihine göre hesaplıyoruz, doktorlar da ultrasonda bakıp döllenme vs onları da hesaplayıp ona göre söylüyolar. Bende hesapladığım da doktorun söylediğiyle arasında 3-4 gün oynadı.
Cemre15 Sevgi09 aynen cumartesi günü beta yaptım 3 haftalık oluo son adet tarihine göre 6 haftalık olucaz doktora ne zaman gideyim bilmiyorum ama beta 2 günde 2 katına çıkması gerekiyormus hesapladık haftaya çarşamba 2 bin küsur olması lazım artık hayırlısı diyiyoruz 😁
Pinarr35 Cansel11 ne guzelll bende dun gordm keselerini ikizlerimin🥰🥰🥰 5+4 de gordum haftaya cumada kapt atisi icin gidicez insallah ama benim dusuk riskim var ara sira kanamam geliyor herkesten dua istiyorm
Sevgi09 Pinarr35 Allahım yardımcın olsun. Hepimiz bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻❤️
Beyza00_ Cansel11 maşallah canım bende 6 haftalığım bugün bende gittim kalp atışıda duyuluyo bizim ki aceleci 😂
Pinarr35 Sevgi09 amin kuzum nerde varsa ben cok bekledm 4 yil sonra tup bebeklerim bunlar benim allahm kimseye aratmasin
Sevgi09 Pinarr35 Çok iyi anlıyorum seni. Benim de 2. Denememde oldu. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, isteyen herkese nasip etsin. Keseler karından ultrasonla mı göründü?