Sebnemamirli hastaneye göre değişir. Bilecikte oturuyorum. Burda yapmayı düşünmüyorum ilk doğumumu yaptığım zeynep kamile gidicem yine doğuma yakın. Buradaki doktorumda çok iyi ebeleride tanıyorum biliyorum ama bende malesef doğum korkusu var. Güvendiğim bildiğim yerde yapma fikri beni rahatlatıyor. Özelde yapmayı düşünürmüydüm,maddi imkanımız var çok şükür imkansızlıktan değilde özele okadar para vermek istemiyorum sanırım. 🤣 bide ilk doğumum özelde olmuş gibi çok güzel olmuştu o yüzden özel fikri komple çıktı kafamdan belki bir sonrakini özelde yapabilirim 🤷♀️