Arkadaşlar bu aylık aktivite setleri oluyor kutu şeklinde her ay gönderiyorlar kullananlar varmı. 2 yaşında oğlum var almayı düşünüyorum geçte kaldım sanırsam daha erken olsa iyi olurdu. Ama malum kış geliyor genelde evde olacağız kardeşi de doğacak. Kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum memunmusunuz. Aldığınız setin ismi falan