Royem62 benim adetime daha vardi acikcasi ama ikinci hamileligim oldugu icin gercekten hamile olduğumu.biliyordum test yaptim negatif cikti ama ilk kizimda da hamileyken negatif cikardi kan sonucum bile sonradan bi anda yukselirdi regl surem geldi adet olmadım tekrar test yaptım yine negatif cikti regl surem bitti oyle gittim kan verdim cok dusuk cikti ama biliyordum basima gelmisti insallah sende hamilesin dir bazen gec dollenmelerde olabiliyor bu hamileyken negatif cikmak ama adetinin bitmesini bekle mutlaka