Meliha__ ılgı hastanesınde gorumcem dogum yapmıstı hıc tavsıye etmedı gungorende ıkı arkadasım dogum yaptı ozel gungoren hastanesınde tülay dıye bı doktorda memnunlardı ama ben vıtal hastanesınden cok memnun oldugum ıcın ve doktoruma cok guvendıgım ıcın baska hastaneyı ıstemıyorum medıcıne hospıtal var kırazlı bagcılarda kardesım orda yaptı ama ordada sureklı doktor degısıyomus sen bılırsın canım ama ozel aracınız varsa dedıgım yere gidebilirsin uzak degıl