Doğumuma 6 gün kaldı çatlak vs çok şükür olmadı. Kullandığım ürünlere gelirsek, zeytinyağı, badem yağı , kantaron yağı, üzüm çekirdeği yağı, çörek otu yağı,kakao yağı, kayısı yağı karışımı yaptım ve bunu her gece yatmadan önce iyice yedirerek sürdüm. İlk 6 ay,sabahları nemlendirici krem olarak The Body shop Body butter, akşamları yatmadan karışım yağ uyguladım. 6. Aydan sonra sabah ve öğlen body butter gece yatmadan yağ karışımını sürdüm bol su içtim hiç çatlak olmadı. Ben lierac denedim ama sürer sürmez kurudu cildim bidaha almadım bu body butterlar inanılmaz nemlendiriyor diğer sabaha kadar yumuşacık kalıyo.