Çok strese soktum kendimi şu zamana kadar ,çok ağladım, en ufak şeyde korktum ortalığı yıktım bir şey oldu bebeğime diye. Yapmamak gerekiyormuş onu anladım bu şekilde ancak kendine ve bebeğine zarar veriyor insan hiç tadını çıkartamamışım hamileliğin kendimi sıka sıka . Karar verdim kızlar bundan böyle strese üzüntüye girmeyeceğim. Emecek sütü varsa kimse engel olamaz doğar , yoksa da kimse mucize yaratamaz. Bu kafadayım artık . Vallahi dünya varmış! 😂 Tavsiye ederim aşırı evhamlı annelerimize